Sunday, August 3, 2008

Simple minds

Ce e asa de greu sa gandesti clar? sa stii ce vrei si incotro vei merge?
Vorbeam pe messenger cu un prieten, pe care nu l-am mai vazut de un an, si ne gandeam cat de mult ni s-a schimbat viata din iarna incoace..mi-a reprosat de ce nu am fost de revelion in tara, cand el a fost aici...mi se parea ca vorbeste de un secol in urma:) insa nu e chiar asa...timpul a trecut incredibil de repede, si noi cu el, si lucrurile cu noi si tot asa..

In cele din urma...am ajuns noi la concluzia ca suntem nebuni..mda..si e adevarat. Ne plangeam amandoi ca nu ne-a mers uneori dupa asteptari, insa daca ar fi fost asa simplu, in mod sigur ne-am fi plictisit si ne-am fi dorit sa stim cum e si " the face of the other side".

Probabil ca ne-am incalcit in niste povesti, care spre surprinderea noastra, oricat de oribile ar fi fost, e bine ca au fost. In cele din urma am ajuns la concluzia ca nu vom gandi clar asa usor, ca nu ne vom simplica vietile asa repede, ca nu avem de ce sa ne schimbam si ca singuri vom realiza ca nu neaparat opusul atrage, doar ca - that bad thing, but good in its intersting way makes ur life not so bored and ur mind even sharper"...deci my dear friend o sa gasim echilibrul tot in ceva rau, dar care ne va surprinde placut cu bunatatea si normalitatea lui/ei:))) cred ca asta e misterul...

No comments: