Thursday, January 24, 2008

Put on a Happy Face

Trageti clopotele!! pasarelele ciripesc, e soare si fruumoooos si eu am postat!!!
clipa aceasta e foarte grea...nu stiu cu ce sa incep. s-au intamplat atat de multe lucruri incat simt cum existenta mea s-a mai schimbat si profit de ea prin a-mi intari simturile si gandirea.
Intre timp, de la "rebeliunea" postata, mintea mea a calatorit, a clocit si s-a sucit prin multe colturi, prea putin primitoare, dar interesante si sinucigase. da...si nu exagerez.
mi-am propus sa nu ma mai lamentez despre fenomenul "dragoste", dar nu pot ca aici nu am fiert foarte bine neuronul...mi-am zis ca tre sa fie si o partea rea dar frumoasa, un gand urat dar cu multe semnificatii, o parte buna a celor trecute ca s-au intamplat.
cum zicea George:) gandurile mici si negre sunt la putere. eu le-am votat din plin si cred ca au potential sa schimbe ceva. Doar ca acel gand al meu, oricat de mic ar fi, va fi trecut pe sub o raza de soare..asa cum a fost azi...Azi gandul meu si-a luat o masca vesela. Azi sunt ok, nu-mi ramane decat sa fac colectie de cat mai multe masti...delicate.

No comments: