Saturday, January 26, 2008

Masca delicata a fost inselata

acum masca vesela se transforma. nu are sens sa mai ramana o masca; acum simturile prind radacini din ce in ce mai puternice. astfel, masca va invia si va prinde contur treptat. Da! voi avea de ce sa fiu vesela. am scapat de umbre, am scapat de nesimtire, am scapat de minciuna, am scapat! acum am sa revin la mine, am sa fiu "acea pata ce prinde culoare, dar care nu ti murdareste haina, ci o acopera cu un suras ce te poate face fericit".
si azi e soare...si azi am sa continui sa am un ranjet complet.

PS. ranjet complet = zambet cu subinteles ce cuprinde si ganduri ascunse.
PSS. soarele completeaza ziua si cu The Cat Empire, super formatie - a six-piece band, based in Melbourne, Australia. Their sound is often described as a fusion of jazz, ska, funk and rock with heavy Latin influences. The band has toured extensively throughout Australia, the US and Europe and has released four distinct albums with the first two reaching double platinum status and the third receiving an ARIA Music Award for best world album.
Multumiri lui George:) cred ca am sa-ti accept prietenia...ma cuceresti pe zi ce trece, si ma pui sa am o dilema noua:)))) hugs and enjoy the law of communication.
*gata, acum revin la invatat pentru un examen de zile mari...pe un Sly foarte reusit. da-i bataie....

4 comments:

Anonymous said...

baftă la examen și ai grijă ca zâmbetul să rămână cu tine

Rina said...

merci frumos; am sa-l iau si pe "el" la examen:) poate o sa-mi poarte noroc

Rina said...

defapt...zambetul e neutru..stie el cel mai bine unde si cand sa ma urmeze:)

Anonymous said...

=)) well, fac si eu ce pot:p spor si tie>:d<