Tuesday, February 5, 2008

Obsesii

da...am ajuns sa fiu dependenta, chiar obsedata!!! de "ceva", nu de "cineva"...cu toate ca nu ar fi rau sa existe si un "cineva" care sa creeze o obsesie frumoasa...k de celalalt tip nu se pune problema de lipsuri...dar asta e alta poveste.
Cum ziceam...nu ma pot controla...ma opresc la toate rodipet-urile si citesc prefatele cartilor lui Liiceanu si ma abtin sa nu le cumpar pana nu termin sesiunea..asa cum nu am facut cu cartea "Pe tocuri" de Mihaela Nicola, pe care v-o recomandat cu incredere pentru ca pe mine m-a satisfacut pe deplin:)
deci...in loc sa citesc din scoarta-n scoarta cursul lui Bogdan Teodorescu - 5 milenii de manipulare, dealtfel o carte deloc usoara dar care iti deschide apetitul la lectura si careia ii multumesc ca mi-a luminat idiotenia existenta, in sensul ca as mai citi-o inca odata pentru a retine lucruri care chiar pot impresiona...intr-o discutie. o idee generala: mi am imbogatit cunostintele in manipulare, in istorie, povesti si tot ce poate fi interesant prezentat de o minte deosebita ca a domnului Teodorescu ( pe care l-am aplaudat la ultimul curs, incat a fost un google viu si un impresionant profesor).
alta obsesie...facebook..nu trece 2minute de cum intru' pe net si sar pe pagina mea de facebook...ca sa aflu acolo...cine cu cine e intr-o relatie:), cine, ce muzica asculta, mai dau de un blog si poze cu prietenii pe care nu i-am mai vazut de luni de zile...si mai mult citesc horoscopul...si MAI MULT...raman socata cat de bine se potriveste...si..deci si prin urmare sunt obsedata de utopicul existential, de lumea virtuala, de timpul limitat ce nu-mi acorda sansa sa ma vad cu toata lumea.
Un ceai e prea putin, o discutie pe mess abia k imi deschide pofta de a ma vedea cu acel careva, o vorba pe skype devine o enervare amplificata ca acela/aceea e prea departe ..si tot asa...
cand am sa fiu obsedata ca totul e prea roz in jur? cred ca atunci va fi obsesia de a decolora rozul si a-l face putin mai inchis...de a fi obsedata de a fi in jocul obsesiei vechi...de a avea totusi motive pentru care sa ma zbat si sa aduc fericirea la mine, zidita treptat de mine, prin mine si...cu "el"- lucrul existential, unul din motivele totusi importante de a dori sa respir si sa-mi tin mintea ocupata.
multumesc obsesiei mele neobosite :D
bafta la campania de PR...ink google-uiesc daca a intrat in comert iPhone ul in Romania..sa vad daca refac campania de lansare sau o fac asemeni uneia de informare publica...plus..Halic..care ma zgarie deja pe creier barba :D lunga a unui curs destul de "nesociabil" ca de ultim examen pe sesiunea asta....deci ne vedem dupa 8 februarie..intr-o alta aura.
Pana atunci ma mai gandesc la o strategie de fundraising.
enjoy ur way..have a great day!

5 comments:

Anonymous said...

So, you're back. :) Foarte bine. Ma bucur ca in sfarsit te-ai hotarat sa mai postezi ceva pe blog (in egoismul meu, sper sa fii avut si eu o oarecare influenta asupra acestei decizii:).
Nu stiu ce sa zic despre cartea Mihaelei Nicola ... tipa copiaza foarte mult din afara, ideile ei nu sunt 100% originale. Am citit odata un articol intr-un glossy care era copiat (actually tradus) dintr-un glossy din afara. Shame on her!!!
Woohoo, Bogdan Teodorescu rules. I know the guy iar cursul lui despre manipularea a facut ravagii printre studentii de la SNSPA. Nu sunt la SNSPA, dar am cativa prieteni care predau acolo. In caz ca nu ai citit, iti recomand "Fericirea ca obligatie", de Brune ... asta apropo de impactul pe care il are advertising-ul asupra societatii (la nivel de manipulare).

Facebook ... hehe. O alta forma de advertising ... de manipulare a tinerilor (adica, a noastra). Lumea digital. Este the new form of advertising. Functioneaza foarte simplu ... se creaza un domeniu ca acesta, sunt atrasi cat mai multi "obsedati" ca noi, intra apoi advertiserii ... noi suntem pissed off si plecam catre altele. La fel s-a intamplat si cu second life. Nu stiu cat va mai rezista facebook-ul ... dar asta este si strategia celor care l-au creat. Acum l-au vandut, pe bani multi. Next!!!!


PS: Bafta la examene.

Rina said...

merci frumos :) de data asta ai fost prea friendly...hotararea de a scrie iar, a fost o blocare a personalitatii care a trebuit sa o descatusez sa zic asa:)...prin ceva. dar..cred ca ma stii cat de cat si intuiesti ce vreau sa zic.
daca ma gandesc bine cine esti..si daca nu gresesc, mi-ar face placere sa te cunosc:d si nu sunt sado maso kidding
ps. 10ks 4objectivity and may u have big succes, as a friend of mine would say

Anonymous said...

Hehe, am fost pur si simplu obiectiva. Nu sunt o persoana rea, draga Rina. Probabil ca in ziua in care te-am "criticat" eram intr-o pasa mai proasta (plus ca sunt genul care spune lucrurilor pe nume, desi nu imi iese intotdeauna ca o critica).
Nu te cunosc personal. Insa imi dau seama ce gandesti din ceea ce scrii si incerc sa iti conturez un profil. Este laudabil faptul ca iti postezi gandurile pe blog. Eu nu ma simt in stare sa fac acest lucru, pentru ca tind sa ma cenzurez. Eu scriu acele ganduri intr-o carte pe care mai am putin si o termin. Poate o vei citi one day. :)))
Numai bine si multa bafta cu licenta. E nebunie, isterie, durere! Toti prietenii care isi dau licenta anul asta sunt extrem de panicati. Din propria-mi experienta, relax! Just another exam, dupa care you are freeeee. Asta daca nu faci master. :)
Cloudy

Rina said...

e intr-adevar mare nebunie..si inca sunt un cetatean turmentat:(( anyway o sa treaca..si ca sa mai dau un fir de panza de paianjen deoparte din toata povestea asta, asa-i k esti monica?:D oricum daca vrei sau nu sa zici..si daca esti tu..congrates 4Ogilvy!!

Rina said...

ps. m-ai facut curioasa de cartea ce ziceai...de gandurile pe care o sa vreau sa ti le citesc:)