Thursday, February 7, 2008

Leapsa 2

Am ajuns in sfarsit si pe la jumatatea celui ultim curs pt examenul de maine si acum fac o pauza..relaxata fiind, incat oricum stiu ca am sa fac o varza la Halic..but is ok...just a new custom of mine pe luna asta.
Si acum sa incep...
Leapsa o sa o indeplinesc pas cu pas ca sa va fac sa intelegeti si apoi sa aiba o chinuiala placuta si restul "muschetarilor" carora le-o voi pasa.

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine
mmmm..sa vedem..analiza imaginii organizatiei, dar nu o vreti, sunt sigura, insa o eclipseaza ceva beletristica in engleza (acum sa nu ma faceti fitzoasa dar imi lipseste engleza din liceu...si imi place sa mai citesc in engleza), incat Leave the Grave Green by Deborah Crombie e si ea pe aici.

2. deschide-o la pagina 123
si purced...asa..e spre sfarsitul capitolului 6..bun..

3. gaseste a 5-a propozitie sau fraza

"Indeed." :)) funny ..sa ma consider norocoasa?e o propozitie,nu? sau mai degraba voi ghinionisti ca nu stiti care e tema cartii:P... bine ...hai ca la al4-lea task..trebuie sa dau urmatoarele 4 propozitii....so:

4. "My point is that although that is a lovely countryside, a veritabe Eden, if you will, it is also a place where change occurs slowly and things are not easily forgotten. There has been a dwelling of some sort at Badger's End since Medieval times, at the least. The facade of the present house is Victorian, but some of the less visible parts of the house go back much further.
Tell me what you remember about that November?"

cartea nu e chiar asa sensitive ca filmul "Sweet November" care mi-a placut mult, in ciuda prietenelor mele care nu gusta sa zic asa "dulcegariile" :) , dar pe care le insarcinez cu leapsa asta,,,incat the ball is now on Elf' , Ioana', George' and Jack's.
see ya and bafta maine la toata lumea!

No comments: