Thursday, February 7, 2008

Narcisista si melancolica

stau si ma uit in gol...ca tampa ...nu pot sa invat:( mi s-a luat, nu mai am stare, ma batzai ca disperata pe scaun stau si stau si stau si ma uit in gol...pana cand imi cad ochii pe monitor, pe pagina de blog, si ma vad...si iar ma vad..in nu mai mult de 3 poze...si zic...e prea muuuult!!! wtf! macar nu mi le modific cum face jack, la fiecare post cate una:))) kidding jack no offence even is nice! eu nu stiu meserie si de asta rad de ciuda mai mult...
anyway...ajung cu mandrie la ideea ca sunt narcisista..iuuuhuu ce deliciu ..ma gasesc in 3poze si langa 3 copaci.
ce astept eu de la natura? de ce nu mi-am dat seama decat abia acum cat de asemanatoare sunt cele 3poze ale mele? de ce imi descopar acum latura asta de narcisista? sau cred ca nu am vrut sa recunosc pana acum...
gata...de maine schimb o poza in sepia;))))
gataaaa acum la citit cu mine, de data asta ma pun in pat cu picioarele pe perete, intinse; da' ce nu stiai ca e mai sanatos sa stai cu picioarele la inaltime macar acum, ca acel "cap" nu e de gasit la ora actuala.
saluty!

2 comments:

Anonymous said...

Rinutza daca esti narcisista nu e chiar asa de rau.....

Anonymous said...

Nu cred ca narcisismul are vreo legatura cu natura. Poate nici nu ai vrut sa spui asta.Oricum nu pari a fi narcisista. De cele mai multe ori narcisistii nu isi dau seama ca sunt astfel. "A fi narcisist" are o tenta negativa, iar persoanele care "sufera" de acest sindrom se admira prea mult pentru a crede ca au o trasatura negativa. So, you're just a normal girl ... climbed on some trees. :)
Cloudy