Thursday, February 21, 2008

Si primavara de anul asta...

este a 3-a primavara in "prea minunatul Bucuresti". de fiecare data incerc sa-i gasesc acel iz de prospetime si de buna dispozitie ce mi-l da prima raza de soare ...cum era acasa..., odata, fara aglomeratie si cuprinsa de un aer mai respirabil..insa imi place..ma simt bine!
ieri m-am pierdut in ganduri in drum spre curs. am ales sa merg o statie pe jos tocmai din cauza vremii de afara.
primavara se screme sa ne mangaie usor asa cum stie ea cel mai bine, ca o matza blanda ce zgarie rau (la mine pe dinauntru:) uneori imi da niste fiori..dar se combina si cu placere si in concluzie iubesc primavara. o iubesc tocmai pentru misterul ei, ca nu se arata deodata cu adevarata ei fata si o descopar treptat cu fitzele ei si cu lucrurile calde ce poate sa le ofere.
deci..nu o sa o stresez sau sa o presez sa ma "gadile" in talpa sau pe buze cu razele soarelui ce inca le pastreaza bine de tot, nu o sa ma rog de ea sa-mi ofere inca acel imbold de a incepe orice cu optimism si nu ii cer inca sa-mi inunde camera de gandurile ei noi si 'ravasite' de verdele crud si ghioceii plecati, rusinosi, asemeni sentimentelor ce se ivesc in mine in acest anotimp..devin mai sensibila si mai melancolica dar cu mai multa putere de munca si cu mai multa incredere.
primavara trecuta revine ca un flash:) a fost ceva altfel ..el stie si el mi-a pus-o in brate ca pe un copil drag, sa il indragesc si sa-l privesc asa cum creste...spiritual bineinteles:)
deci..pas cu pas primavara incepe sa stea in patru labe si pas cu pas..vine spre mine..asa..bravoooo! te ador!

2 comments:

Anonymous said...

Rinutza si mie imi place primavara, iarna e prea frig

Rina said...

cine sunt necunoscutii care-mi citesc blogul? :D