Wednesday, March 12, 2008

Feel Pink

today i feel pink. what this means?
well is an abstract flavour of being pretty confused but happy:)
suna cam ambiguu dar nu incerc sa ma fac inteleasa. am facut social networking azi:) muuult "social" si mai putin "working" dar cine stie ce urmeaza:)
plus ca azi am avut chef sa port fusta scurta de blugi cu ciorapi cu floricele ...idSerios stii k mi-am gasit o pereche chiar foarte reusiti!! acum urmeaza si elf sa zik de sosetele ei kaki si visul e gata:)
Facebook-ul ma exaspereaza..azi am stat as a freaked out almost 12 hours:d connected on it ...doar analizand pt o "lucrare aka academica" de 50 de pagini- noua structura de redactare a licentei hotarata de SNSPA...dar nu ma plang, ci din contra zic ca e mai ok.
chiar daca a fost zi pink, mintea a luat-o pe nuante decolorate, combinate de dimineata cu cativa nori gri si prafuiti, la amiaza cu o pata de roz picant de la raza de soare ce m-a surprins placut, dar nu pe o terasa...iar seara cu un gand brutal si dureros de un roz tipator incat am inchis ochii si am zis sa revin la rozul pal si caldut din prima faza a imaginii de azi. furtuna s-a calmat, incat grey mixed with me today did best:)
believe in colours, have faith in imagination, create ur world and be addicted to ur own power:)
just...another day is coming up!

2 comments:

Anonymous said...

Rina as fi curios sa vad cum arati in fusta scurta si cu ciorapi cu floricele poate schimbi una din cele 3 poze....

Rina said...

adresa unde poti sa ma vezi asa: Str. aleea viselor, nr infinit, bloc de carton, scara invizibila, nr. fatidic cu 3petale:D iar lungimea slitzului poate fi calculata imprevizibil la cunostintele fiecaruia fata de inaltimea mea proprie...