Friday, May 4, 2007

Do you have Knights? just for a lifetime...

hey..da tu..mi a fost dor de tine..sa nu crezi ca te am neglijat..nu nu absolut deloc. in fiecare zi ma gandeam la tine si ce sa ti mai zic, dar, au ramas doar ganduri refulate si nesigure care au fost puse in sms-uri si sterse inapoi destul de repede k realizam k ar fi o dezarmare din partea mea:D finally de'ale mele.
acum m am apucat foarte pe nepregatite sa ti scriu ..cu toate ca ma pregateam sa citesc apometrele, dar termin totul intr-un final.
sunt trezita de 2zile si in fiecare zi realizez ca am fost plecata cu 3 nebune ...de nebune ...prin tara..sa sune mai a "spontaneitate" :P a fost niiiiceeeeeeeee. scopul nu pot sa zic ca a fost o iesire de 1mai neaparat, cu toate ca nu mai fusesem special de 1 mai undeva..insa a vrut sa fie o iesire, un aer, un gand curat si relaxat, cu iz de aventura si dc nu, o escapada a mintii, s alas deoparte bucurestiul si lucrurile ce nu ma fac neaparat fericita aici...
am facut destul d emulte lucruri pt timpul avut si cu asta sunt impacata:)
coji de alune americane, lumanari, strazi, munte, spital de nebuni:D caini pufosi si mari ...nas rosu si vant ...atat cat cuprinde pt cea mai buna dispozitie.
aa si festival medieval si pub uri si flooori si chec proapat:)
pup drag roxanei, monicai si ralucai pentru ducerea spre reusita! si k mi am facut curaj sa urc la turn ...si sa trec apa cea frumos curgatoare:)
cavalerii sa ne urmeze pe un cal alb:D stim noi...

No comments: