Wednesday, May 9, 2007

Just a little bit jazz

si am fost aseara la EUROPAfest, la un concert just..WOW :) foarte fin si de calitate, foarte deep si de bun gust, foarte foarte foarte:)
un singur incovienent a fost spatiul prea mic (hotelul Ibis ) si ca oamenii frumosi de'a dreptul stateau fix in spatele meu;)) uff...i am in that time...when .."the woman" thinks with the other side :))
finally sa renunt la dezlantuirea mea apoteotica de sentimente si pasiune ascunsa a unor..ciudati.
all in all, aseara m am simtit ca si cum am renascut, m-a prins foarte tare muzica si chiar sufletelul meu crestea...
am dat la o parte tot ce mi displacea inainte sa ajung acolo si incet incet m am detasat. Ceea ce a facut "valuri" a fost formatia Larry Franco Quartet din Italia, care a cantat si vocal estupendo:) a mixture of 3 memeber's talent and experience..un recital rafinat si ingenios, chiar se bucurau prin trairea muzicii.
azi va fi partea a doua. sper sa fiu la fel de incantata. will see,

No comments: