Thursday, July 12, 2007

100 metrii ganduri....

Ganduri mari, mici, complicate, simple, adunate, rasfirate, departate, apropiate,....vin si vin si tot vin....ce ma fac cu ele? cum sa le impart? cum le tratez?...in ceordine trebuie sa le rezolv...
offff ....si fetele astea..cine naiba sa le mai inteleaga? (cum ar zice cei de partea cealalata a aleei presarata cu gena masculina..)
Unii zic ca e doar ceva in mintea noastra, cu ea trebuie sa lucram, constiinta si presiunea exterioara ne domina. Si ...cu ce ma ajuta explicatia? Vreau sa am ganduri cat mai multe insa sa nu ma duca la extrem nesansa de realizare a lor..bineinteles aici intervine teama de a esua...cred ca fiecarui gand ii preconizam intai consecintele si apoi cum arata acesta in realitate implinirea lui.
Unii imi spun : We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?', cum a zis Gray..., iar adultilor le place sa complice lucrurile...de ce? e bine deci sa ma simt copil...e mult mai simplu si mai roz.
Dar eu vreau ceva diferit si simplu ...o "jucarie" noua pentru sufletul meu..insa ma sperie ca nu o sa o vad roz...in lumea mea atunci, copilul are alra culoare:)
deci am sa continui sa-mi spun povestea in asa fel sa o cred...

3 comments:

Anonymous said...

aah si tu te uiti la gray? am retinut si eu citatul ala, dar nu sunt de acord cu lamentarile despre pierderea copilariei. si ai vazut si tu ca la sfarsitul episodului, tipa isi da seama ca tot acum ii e mai bine. eu ma bucur nespus ca am trecut de copilarie. si asa ar trebui si tu.

Anonymous said...

Te rog, iarta-ma, s-ar putea sa para ca-s un nasol si ma iau doar de forma, fara sa ma uit - asa cum ar fi de preferat - in primu' si-n primu' rand la fond. Da' stii cum e, daca o ciocolata elvetiana e-nvelita-n hartie de ziar uda... hhmmm...

Deci: ce-i aia "100 metrii ganduri"? Vreau sa spun, ce-ai avut din punct de vedere gramatical cu titlu' asta de te-ai hotarat sa-l masacrezi asa? Cum de poti, in doar trei unitati verbale sa ai doua greseli mari, zic eu, ale limbii romane?

In primu' rand, pluralu' corect e "metri" (printre altele, pentru ca nu e continut nici un "i" in radacina cuvantului, asa cum se-ntampla, de exemplu, la "copil").

In al doilea rand, corect e 100 "DE" metri. Aici te las pe tine sa afli de ce si cum.

In alte circumstante, ar putea fi considerate simple scapari "de tehnoredactare". Dar de vreme ce e chiar in titlu, io zic ca nu-i tocma' bine.

Eh, sh-acuma am sa-ncerc sa citesc si continutu'...

Anonymous said...

nu esti nasol:) ci esti luat de efectul in lant al comunicarii orale din cate vad:)) scrie macar literar cand critici ceva,..in rest e binevenit comentariul..no problem, e democratie :d