Tuesday, July 17, 2007

Suflet Nebun

ma atragi..pur si simplu ma atragi..ma involbura o caldura patimasa...cu gandul mereu la tine...la acea fire nestatornica ...scriu aceste cuvinte pe muzica Blackmore's Night...Home again...asa cum ma simt si eu langa tine..in largul meu..complet purtata de instincte si ganduri lasate sa danseze pe pielea ta..pur si simplu te simt ca fiind mereu prea aproape de mine...iti simt acea energie, si totodata acea liniste, a sufletului meu, liniste ca esti tu.stiu ca vei fi mereu acelasi...acelasi nebun prins de o instabilitate furata de imprevizibilitatea sufletului..nu esti deci tu vinovatul...de aceea nu te pot goni de aici, chiar si vantul tine cu tine si nu te darama, nu vrea sa ma asculte. esti norocos, poate cel mai norocos om pe care il cunosc.stiu ca vei fi mereu purtat de sentimente care nu le vei arata, stiu ca vei fi mereu sub o influienta pictata parca de un artist absurd.stiu ca nu ma vei uita..stiu ca a mai ramas putin timp...stiu ca mi-e frica sa ma culc..pt ca maine va fi un altfel de rasarit...unul care nu seamana cu cel care il visam cu tine...stiu ca nu am reusit sa avem unul al nostru...de fapt, e mai mult acea iluzie ca toate lucrurile sa fie impachetate cu tine...doar ca totul e sub lumina unei impresii ratacite in mintea mea.Pare ca stiu multe..insa defapt visul nu ramane decat ca o viziune pala in ochiul stang..da cel stang...era mai la indemana daca iti amintesti:)crezi ca sunt un om indragostit? ti se pare...e aceeasi iluzie pe care o am si eu..e aceeasi iluzie in care cred si in care ma simt bine. Sunt defapt acelasi om intalnit acum ceva vreme, cea care purta aceeasi dorinta de a-si imagina persoana lui in acea lume fericita..acum ea vede acea lume fericita insa, de care se bucura doar umbra. dar nu e ea cea mai norocoasa...si am sa plec...da, m-am hotarat..umbra totusi te va urmari de aceea eu voi fi cea mai norocoasa...ca nu am sa ma despart niciodata de umbra...astfel nici de transparenta ta.nu te gandi ca aceste randuri le-am scris cu gandul la tine.Nu merita sa stric semnificatia de pana acum, si sa ma limitez doar la un anumit loc, particica pe care crezi tu ca o detii...Ma dezaprob..mi-e frica...dar sunt bucuroasa ca stiu.

1 comment:

Anonymous said...

clar ca te-ai gandit la mine! contoured! :D