Sunday, July 8, 2007

Libelula

Nu se poate trece peste aceasta carte fara a face macar o remarca la adresa lui Martin Page, la tipicul sau mod de a scrie si de a descrie orice prin cuvinte puse inimaginabil de bine la locul lor, incat daca incerci sa schimbi ceva nu mai are acelasi farmec...
Zora, om de om...mare caracter.., Mame, deasemeni un personaj memorabil..
..."momentul cel mai important al intregii mele vieti este forma aceasta desenata in fuga, intr-un camp, de rotile mari ale bicicletei mele rosii, julite, si de fuga catelusului meu. Si din ziua aceea am actionat intotdeauna in functie de aceasta amintire si, mai mult, i-am dat forma oricarui lucru pe care l-am facut. Toate gandurile si actele mele au rasunat la diapazonul acestei imagini.." (...)..trebuie sa gasesti o forma in fuctie de care sa traiesti. Poate fi un cantec, o omagine neclara, poate fi orice, muzica vanzatorului de inghetata, o amintire, un parfum, dar trebuie sa gasesti forma aceea...
suntem niste contrabandisti ai sensului....

1 comment:

Anonymous said...

Nu inteleg rostul acestul entry. Da, bravo ai citit cartea! Wow! Esti citita. Citezi. Cintezi!!!
Macar daca ai fi scris corect titlul, mai ales ca e un titlu la patrat, ca sa zic asa.
Alte carti? Carti ale caror titluri sa le tavalesti? "Sigur sub dus", "Murgul gandurilor"?? Hai, ca doar le-ai citit. ;)
Sunt rea. Rea cu ce e rau. Si crede-ma, e rau ... sa citesti si sa nu stii sa scrii. Be good!