Monday, April 16, 2007

Bloggareala

Care-i toata faza cu bloggareala? scriu ca sa ma descatusez de anumite stari, insa vad ca inca nu am curajul sa o fac la maxim. Parca aici e un ochi al lui Big Brother care vede tot si analizeaza la sange..finally inca nu ma simt in largul meu. Nu am curajul sa spun totul...As vrea sincer sa ma inteleaga poate 2oameni acum..si sa descopere gandurile-mi ascunse din priviri si intuitii, fara prea multe vorbe..insa numai acum. Insa eu scriu, pentru ca oricum nu mai conteaza; scriu pentru ca imi place sa cred ca ma ajuta in vreun fel acest lucru, ca am sa descopar ceva nou dupa ce-mi citesc postul si asa mai departe. Vreau sa ma citesc mai bine si sa ma regasesc, sa ma linistesc si sa ma simt bine. ma justific nespuns de sinecr, ma critic autoironic si mi place sa fiu uneori pervers de subtila :)) Imi place sa ma simt mereu indragostita..poate si de asta scriu..ca vreau sa zbor de la gandul asta, sa ma detasez mai usor de lume si sa capat indiferenta de care mi e frica si nu o astept niciodata, dar ea vad ca se tine de mine...vreau sa pot sa nu mai dau sms-uri de "back" sau chestii idioate, si sa nu le exprim chiar in felul ala copilaresc si "murdar de naivitate"; incerc sa cresc, sa dau cu capul de zid, sa simt durerea mai tare. poate ca doare..dar asta vreau acum! sa mi exorcizez sentimentele sa ma simt goala interior si sa incep sa plutesc intr un nou orizont de vise...curcubeul meu de vise oricum apare , stiu asta, nu te teme ca nu scapi de mine:) AM SA VIN! e o stare de criza de moment...

No comments: