Monday, April 9, 2007

Just Ping Pong Life

Azi de dimineata m-am trezit si m-am dus la Iasi sa-mi vad "the relatives" pe care din iarna nu le mai vazusem...Acum scriu de la var'miu de la calculator si e o senzatie foarte ciudata ca e prea mare galagie, multa lume in jur si agitatie..nu prea ma simt in largul meu, dar stiu ca e bine asa:) adica stiu ca sunt inconjurata de lume draga mie si mi se face totul pe plac:)
Cred ca m-am obisnuit sa stau prea mult cu mine si sa nu-mi dau seama cum e sa ai pe cineva drag acolo langa tine cand vrei, sa te ajute, sa simti ca te asteapta oricand sa ii stai "pe cap" si tot asa; se stie senzatia...si cred ca multe/i se pot regasi pe aici. Mai rau, daca am fost pe aproape de a fi in aceasta postura, poate nu am stiut cum sa reactionez, sau de frica, de neincredere nu am mai fost Eu in tot. Totul se invarte acum, parca e mingea cea alba care se opreste iar si iar in plasa de pe masa de ping pong, si incerc din nou sa o iau de la capat: trece cu bine prima data, insa a doua oara se duce pe dedesuptul plasei si iar cad in "joc", si iar pierd...
Nu prea am rabdare sa mai continui ca as vrea sa vad o schimbare cat mai repede!!! si cred ca pot, eu sunt Magician:) daca mai stiti..cantecelul.

No comments: