Sunday, April 8, 2007

ThOuGhTs


A hand caching a thought




Tot ce pare complicat se descoase fara sa ti dai seama. O lacrima se sterge una pe cealalta si eu raman uscata. De unde vine lacrima..de ce ne vine sa plangem cand gandim prea mult? De ce ne ducem departe cand picam pe ganduri? Cred ca TU esti de vina...nu te simtii chiat 'tu', doar "tu"
in pozitia ta personala...m-ai inteles, nu?:) stiu...insa cam asa e.
tot timpul stam si analizam...si acum ce urmeaza?Nu ne putem opri din a lasa ca oamneii sa plece din gandurile noastre...permanent tre sa fim in "circumvolutiuno-miscare"; sportul acesta e asemenea mlastinii cu cat te cufunzi mai tare te trage de tot...de aici simti 
ca nu mai ai scapare; 
sa nu o luam asa de tragic, totusi.
Happiness starts with your thoughts.
Negative thoughts keep you repeating the same behaviour.


Our thoughts create an atmosphere in our immediate surroundings as well as spreading
vibrations in to the far distance. The quality of our thoughts and the concentration of those thoughts in the atmosphere will create much more impact than our words. (suna mai bine in engleza:) )
Consider your thoughts to be invaluable treasures
and use them in a worthwhile way.




Gather My Thoughts




Si aici am ajuns sa dau peste lume, chiar daca poate sa fie blogul ca si confesor..insa trebuie sa mi adun gandurile si sa vad cui am curaj sa i le expun. asa ca rabdare:) te las in lumea mea, chiar te vreau in lumea mea, si imi doresc enorm sa imi pot aduna  gandurile doar pentru tine. oricum ai sa fi aici mereu si nu am sa uit nicodata nimic!!

Recyclable Thoughts



 


Mai toata lumea are o obsesie...se da spre filosofie cand incepe sa-si scrie in blog..parca ar vrea sa impresioneze cititorii sau mai mult sa faca pe artistii..e adevarat nu oricine cred ca poate avea un blog serios(pt fiecare serios si-l explica cum vrea) insa eu tind sa cred ca blogul e inca momentan un brand de urmat si de acoperit un gol pt "your administrtative profesiune"
Sincer am auzit
pe la conferinte "TRBUIE sa va faceti BOLG!"...am zis..hmmm...cu ce ii fac eu pe "EI" sa ma creada mai desteapta cand o sa-mi citeasca gandurile? Oricum noi toti suntem diferiti...unul poate sa-mi dea dreptate, altul sa zica "mah..da ce prostii poate sa scrie..." so...la ce folos? putem selecta noroc ca e democratie:P si am prins-o si pe asta.
Chaging Thoughts



Metamorphose
The Head


Ce ar fi de azi sa nu ma mai gandesc la ce va fi maine?..cam imposibil pentru mine, sincer cred ca mi-e imposibil. Cum ar fi de azi sa fac lucrurile asa acum le am lasat incepute de ieri? sa ma opresc din "first think, then act"... ar fi un haos...ca si cu atomii, daca nu ar fi o natura care le stie pe toate, am fi "dezmembrati" la propriu si la figurat:) sau mai stii? poate si filosofii au gandit prea mult:)
Insa nu pot sa renunt la gandurile mele de minut. E ca si cumm-as simti pustie, goala pe dinauntru fara nimic care sa ma tina "treaza".

2 comments:

Jack said...

Mai eu zic ca acei oameni au gandit pentru ca au vrut si au putut. Si pentru ca nu au avut incotro. Dar asta nu te impiedica sa faci si tu la fel. Sau ti se pare ca ceea ce traim e un fel de strange situation...Too many words and no communication...(poate stii si melodia)
Eu zic totusi sa nu fii atat de willing sa inveti din other people's doings...Poate ce au gresit ei tu poti face rau doar evitand sa gresesti. Uneori face bine sa faci ce crezi tu. Alteori nu.
Concluzia?
Suntem prea tineri pentru asa ceva, acu ne dam doar cu presupusul.
sau?!

Rina said...

e cam la obiect melodia..cred eu. Nu am zis ca iau de bun chiar ce face toata lumea..e si legea insuficientei care incita, daca nu aputut el, poate pot eu:D dar nu ma grabesc la acting ci cum am zis rumeg si mai rumeg...insa cum ai zi si tu...e prea devreme pentru a da un raspuns amplu si la obiect, mai mult, poate dorim sa analizam acum cu noile metode ce e bun si ce nu...cuvintele sunt uneori prea usoare si nu duc nicaieri.