Friday, April 20, 2007

Palavre



TE IUBESC....


ce cuvinte simple, pe care de foarte multe ori le evitam..spunem ca parca nu suna asa bine in romaneste, si ca au o semnificatie prea grea si plina de "tot" pentru a putea fi spuse usor.


nu e de mirare ca le auzi asa rar, sau poate doar unii au "norocul" asta. Acum chiar nu fac referire la mine pentru ca eu stiu ca sunt iubita:) de familie, de cineva de departe cine stie de mai cine...ce conteaza a stii?conteaza sa simti si sa vrei sa simti. conteaza sa vrei sa te deschiz cu aceste 2cuvinte. nu-ti pui sufletul pe tava daca le zici, nu inseamna ca ai zis prea repede, ci daca zici la momentul potrivit si nu exagerat de repetat te simti mai bine. Zi le unui prieten drag, mamei tale, tatalui si prietenului...




....te iubesc, nu pe ascuns, nici la lumina, ci in adancul sufletului multe imi spun asta chiar daca nu se vede si nu se vrea sa fie vazut ..generalitatea timpului a vremii si a anotimpului pierdut in spatiu...visez la o perna calda si un aer adanc de respiratie a ta cu un deget care sa ma gadile usor pe picor si apoi o joaca prin par nu ar strica...stiu ca ti e dor de mine si ca ai si tu in minte mirosul unei felii de paine prajita cu multa miere si cereale :) stiu ca nu poti altfel....stiu ca te sacaie "privirea" scrisa doar si ca nu ti place sa stii k nu ma mai uimesti cu nimic..e adevarat. nu stiu ce gandesti dar nu apari surprinzator, nu furi din inima ink un coltisor si ink un coltisor, pentru ca nu stii sa te daruiesti sufleteste asa cum visam. pasesc usor si nesigurm stangace cum sunt dealtfel, si mica de statura, pasesc asa spre o dorinta care o sa o prind in mana, am sa fug dupa ea si nu am sa o las sa mi scape, cat de mica ar fi, o buburuza sa am in mana si as fi bucuroasa..e vie, traieste, are rapiditate, si poate sa zboooaaaree...asta e realitatea toata lumea pleaca sa nu zic ca te paraseste , dar poate fi inlocuita! perpetuum mobile :)


No comments: