Monday, April 16, 2007

Flames to dust, lovers to friends...

da da..nelly furtado "All Good Things (Come To An End) " she's right, dar nu asta e ideea, ci melodia in sine...am tot asculat-o si ascultat-o...si nu ma satur:) spune multe!

Honestly what will become of me
Don't like reality
It's way too clear to me
But really life is daily
We are what we don't see
Missed everything daydreaming

[Chorus]
Flames to dust
Lovers to friends....
AZI m-am simtit bine, cred. Cel putin de dimineata am fost cu gandul la olimpiade, conferinta si alte nebuneli..adevaru ca nu-ti aduce anul ce-ti poate aduce bucurestiul:) chiar si sa stai fata in fata la o masa de la KFC cu un transexual, insa nu funny deloc, ci horror, horrible, cum vreeti voi, disgusting!!!! pe langa faptul cum se maimutarea mai era si beat ...Oh my God!!! am vazut-o si pe si asta, ok:)
E deja 1.05, adik e ziua de 16aprilie...acum trebuia sa fiu in Polonia :(( in loc sa stau in fata calculatorului cu idei creative pt descrierea echipei sau a mea sau a orice inseamna "think" :D mai mult decat a citi Max Weber...pt seminarul de maine...trebuia sa zbor sa ajung la Auschwitz, chiar daca nu e un loc vesel, e special. E special pt poporul meu si pt sufetul meu, pt ca asa simt. in fine..o sa mai fie ocazii!
ma gandesc sa fie bune ideile pt campania cu care participam la olimpiade si sa iasa ceva frumos!
bravo fetelor oricum am facut o treaba buna si mi place!
spor maine Rina sa scrii la test, ar fi cazul!!! e o zi de luni deci se poate sa le faci bine de la bun inceput:) incearca sa nu ti mai pui intrebari care sa ti se sparga-n cap in mii de "cioburi" si asculta "Say it right" tot made by N.Furtado... just...
From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?

.....I just pray

1 comment:

The Red Hair Girl said...

why do all things come to an end? :)
asta e mel pe care am ascultat-o de dim la mc :)