Wednesday, April 11, 2007

vacanta de ieri

a trecut super repede timpul..asta e nu ma mai mira. Insa in mine mi s a parut ceva schimbat, adica am inceput eu sa interpretez altfel aceasta trecere..greu de transpuns in cuvinte..
SO..acum ma gandesc ce ma asteapta la bucuresti, chiar de maine seara. Stiu, nu e bine ca o iau
de la capat cu asemenea ganduri, dar iincerc sa vad o noua perspectiva, serios, nu aspiratii ci noi perspective:D poate, poate..
Venit, stat, vorbit, ras, plimbaaaat, filme, prieteni, dulciuri, ..si Carlan in cap..ma mustra
constiinta ca nu am citit ca as fi vrut..mai bine zis mi am carat dupa mine prea multe carti din care am ales doar una bineinteles..deci am ce cara inapoi in bucuresti.
maine plec...NU VREAU deloc! azi am avut cea mai proasta zi din vacanta,..am si vazut un film care nu mi a placut cum s a terminat insa nu m a influentat asa de rau. Altceva e de vina..mintea mea cea bolnava imi joaca feste. ce sa zic, am dormit azi ca niciodata as vrea defapt sa dorm continuu sa nu mai stiu nimic.
Dc nu se gaseste un aparat de setat intensitatea linistii sufletesti sau mai mult...de cine sa-ti placa si unde sa te opresti :D prostii...stiu. Ignore.
deci, a trecut usor totul dar s au batut multe cuie din vorbe doar; in mare a fost prea bine:) cu prea mult timp liber si o agitatie interioara permanenta, in rest o nota de final ..cam 9. mulltumitor incat sa am o lacrima maine pe peron.

No comments: